Przejdź do głównej zawartości
AktywnośćUmysł i ciało

15 sposobów na skupienie się na twoim dobrobycie w te święta

napisane przez: Tuscan Guru

Wakacje to czas na relaks i ucieczkę od codziennej harówki, niezbędny do naładowania akumulatorów. W rzeczywistości nagły brak rutyny często kończy się nadmiernym folgowaniem sobie i wracamy do domu bardziej wyczerpani niż wtedy, gdy wyjeżdżaliśmy – kto z nas nie zażartował, że po tym urlopie, to musi wypocząć.

 

To Toskania połączyła siły z ekspertką od zdrowego stylu życia, Susan Gardner, aby przedstawić listę wskazówek, jak wykorzystać wakacje do zatrzymania się w codziennym biegu i przywrócenia naszej równowagi. Susan wierzy, że odejście od rutyny stanowi odświeżający i skuteczny sposób na przerwanie codziennych nawyków. Wakacje mogą przynieść nową perspektywę, oferując inny punkt skupienia uwagi.

 

Oto 15 sposobów na wsłuchanie się w swoje ciało i umysł, gdyż masz czas wolny dla siebie:

 

1 Każdego ranka, kiedy się budzisz, pozwól sobie na 10-15 minut cichej kontemplacji, skupiając swoje myśli na wdzięczności za wszystko, co jest dobre w twoim życiu.

 

2 Regularnie wykonuj szybkie badanie ciała, identyfikując obszary napięcia i koncentrując się na relaksie i rozluźnieniu mięśni.

 

3 Przed myciem przetrzyj delikatnie skórę, a gorący prysznic zakończ orzeźwieniem kilkoma strumieniami zimnej wody.

 

4 Regularnie popijaj wodę, najlepiej filtrowaną.

 

5 Pij gorącą wodę z cytryną 20 minut przed jedzeniem.

 

6 Jedz białko na śniadanie.

 

7 Upewnij się, że wypełniłeś talerz tęczą kolorowych potraw.

 

8 Spróbuj spożywać pokarmy alkaliczne, takie jak gotowane pomidory, ryby, brokuły, szpinak, mango i papaja.

 

9 Kiedy masz chwilę, napisz lub narysuj na papierze negatywne myśli, które są w twojej głowie. Następnie zniszcz papier.

 

10 Rozpoznaj i zrozum swoje uczucia, oddychając spokojnie i pozbywając się napięcia.

 

11 Staraj się przerywać negatywne myślenie i skupiać się na tym, czego chcesz.

 

12 Bądź czujny i zwracaj uwagę, na to co dzieje w danej chwili.

 

13 Oznacz swoją osobistą przestrzeń i dostosuj ją do swojej przyjemności i wygody – szukając samotności i spokoju, jeśli zajdzie taka potrzeba.

 

14 Staraj się ćwiczyć przez minimum dwie godziny ćwiczeń dziennie lekkie ćwiczenia cardio.

 

15 Wizualizuj sobie pokrętło, którym można obniżyć poziom stresu.

 

To Toskania ma fantastyczną ofertę willi z centrami odnowy biologicznej.

Zapytaj naszego Guru o Aktywność

Lub wybierz poniżej jeden z tematów